maandag 7 januari 2008

Gelukkig nieuwjaar!



De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Voor ons in ieder geval genoeg spannende veranderingen.
Tijdens de kerst vakantie zijn we nog met de hele familie naar de sneeuw in Oostenrijk geweest. Erg gezellig, zelfs als niet-skieer.
Ik ben inmiddels al weer bijna 34 weken zwanger dus het schiet op. Nog maar 7 dagen werken en dan kan ik gaan genieten van mijn verlof.
Ik vind het nu allemaal wel spannend worden.
Maar alles is klaar en alle voorbereidingen zijn getroffen. We kunnen dus nu alleen nog maar afwachten.

Voor de vakantie vertelde ik dat ik nog extra controles zou hebben.
Nou, op 20 december heb ik nog een extra echo gehad om de groei te controleren. Daaruit bleek dat de baby niet echt te groot is. Hij of zij is wel wat aan de grote kant, maar nog binnen de normen. Geen zorgen dus!
Van de buitenkant schatten ze mij verder dan dat ik ben, maar wellicht heb ik veel vruchtwater, vet of vocht, wie zal het zeggen.....
Ook hebben ze nog bloed geprikt om te controleren op zwangerschapssuiker. Ik heb hier nog geen uitslag van ontvangen dus ik ga er van uit dat ik dit niet heb en dat alles goed is. Anders hadden ze al lang aan de bel getrokken. Woensdag heb ik weer een normale controle dus dan hoor ik het wel.

De baby voel ik elke dag bewegen dus dat is goed. Ook heeft hij regelmatig de hik! Dat is een grappig gevoel.
Mijn ribben beginnen het wel wat minder leuk te vinden, want die worden regelmatig als steuntje gebruikt. Het wordt dus een beetje krap daarbinnen.
Nu gaan we langzaam aftellen. Ik zal binnenkort nog een "buikfoto" op de site plaatsen. Ben nu wel nieuwsgierig naar onze baby Priem, maar dat is vast niet vreemd ;-)

Geen opmerkingen: